PDF Печать E-mail

Polosa_Podii

   20 Лютого 2019р.

2019.02.20_Shkola_molodogo_viklad2Школа педагогічного зростання

Мають значення тільки ті знання,

які використовуються на практиці.

                                                       Гордон Драйден

20 лютого 2019 року відбулося чергове засідання школи педагогічного зростання на тему «Формування творчого потенціалу особистості студента засобами компетентнісного підходу через використання сучасних освітніх технологій». Досвідом своєї роботи поділилась викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист Колодич Ю.М.

Теоретичну основу сучасного заняття складають різні прийоми, методи та технології, які доцільно використовувати одночасно. Це дозволяє краще розуміти сучасний світ, брати участь у діалогах, а також ефективно взаємодіяти з оточенням, тобто вивчати, шукати, думати, співпрацювати та адаптуватися. Адже Україна з 2018 року є учасником програми PISA, що передбачає перезавантаження на нові орієнтири європейської освіти. Учасники засідання з допомогою методичного прийому «Смітник» ознайомилися з сучасними прийомами, методами та технологіями, а також використали руханку «Тропічний дощ», що є прийомом розвантаження студентів.

Молоді освітяни отримали необхідну інформацію, яку готові використати в подальшій роботі.

Козлинець О.Ю., методист коледжу

2019.02.20_Shkola_molodogo_viklad

2019.02.20_Shkola_molodogo_viklad12019.02.20_Shkola_molodogo_viklad3

 
Баннер
Баннер
Баннер

Яку спеціальність обрати?
 
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні27
mod_vvisit_counterВчора139
mod_vvisit_counterНа цьому тижні27
mod_vvisit_counterНа попередньому тижні1216
mod_vvisit_counterВ цьому місяці2398
mod_vvisit_counterВ минулому місяці7190
mod_vvisit_counterВсього574443

Сьогодні: 2019-10-14 07:35

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Розробник Назаров А.Л. Joomla!. Designed by: internet hosting company value hosting Valid XHTML and CSS.