PDF Печать E-mail

Спеціальність 5.14010301 «Туризм»

  Галузь знань: 1401 «Сфера обслуговування»

  Кваліфікація: – фахівець з туристичного  обслуговування

  Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

TO

   Молодший спеціаліст  спеціальності "Туристичне обслуговування" може займати первинні посади:
•    Помічник менеджера з внутрішнього туризму.
•    Помічник менеджера з міжнародного туризму (за штатним розкладом підприємств).
•    Агент з організації туризму.
•    Консультант подорожей та організатор подорожей.

 

Після закінчення навчального закладу студенти, використавши знання та навички, здобуті в РКЕБ, матимуть змогу реалізувати себе в таких професіях, як організатор екскурсій (подорожей), екскурсовод, консультант із подорожей, інспектор з туризму, інструктор оздоровчо-спортивного туризму, організатор туристичної та готельної діяльності, фахівець з туристичного обслуговування та ін.

   Фахівець з туризму:
•    займається реалізацією комплексу туристичних послуг;
•    вивчає вітчизняний та закордонний ринок послуг;
•    робить аналіз змісту, вартості, особливостей послуг готелів, музеїв, транспортних підприємств;
•    бере участь у розробці внутрішніх та міжнародних маршрутів;
•    самостійно здійснює підготовку даних для складання кошторисів турів та екскурсій;
•    проводить рекламну діяльність з метою залучення громадян до оздоровлення, проведення змістовного дозвілля, ознайомлення з історико-культурною спадщиною, природним середовищем;
•    надає повну інформацію про обсяг, умови та якість туристичних послуг;
•    самостійно складає угоди на туристичні послуги та веде контроль їх виконання.

Ця професія – перепустка у привілейований світ екзотичних подорожей, захоплюючих подій і вражень. Це спілкування з цікавими людьми, можливість побачити та дізнатися те, що іншим недоступно. Це робота, в якій немає рутини й одноманітності, де кожен день приносить щось нове.

Організовувати відпочинок і гарний настрій людей – що може бути краще?

  

    Менеджер з туризму повинен знати організацію комерційної діяльності, методику маркетингових досліджень, податкову систему, бухгалтерський облік і акціонерну справу, менеджмент у невиробничій сфері, правила організації національного та міжнародного туризму.

 

   Вимоги до особистих якостей фахівця в галузі туризму: повинен мати аналітичне мислення, гарну пам’ять, бути уважним, комунікабельним та цілеспрямованим, знати іноземні мови. Крім того, менеджеру з туризму слід бути врівноваженим, емоційно стійким, наполегливим, з широким кругозором і високою загальною культурою.

 

Матеріально-технічне забезпечення навчального процесу студентів туристичного обслуговування:

  • електронна бібліотека;
  • фахова відеотека;
  • тематичні презентації лекційного та практичного матеріалу;
  • навчальні кабінети;
  • комп'ютерний центр.
 



Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Розробник Назаров А.Л. Joomla!. Designed by: internet hosting company value hosting Valid XHTML and CSS.