Готельне обслуговування
PDF Печать E-mail

Спеціальність 5.14010101  «Готельне обслуговування»

Кваліфікація – фахівець з готельного обслуговування.

 

Gotelne_obslugovuv1З часом обов’язки адміністратора готелю не дуже видозмінились – це прийом клієнтів, їх реєстрація і поселення.

Призначення професії адміністратор готелю – розміщення гостей, організація обслуговування клієнтів готелю (забезпечення максимально можливого комфорту проживання і додаткових послуг).Gotelne_obslugovuv2

У бесіді з клієнтом адміністратору необхідно виявити його потреби як у відношенні поселення у готелі (номер якої категорії, на який період клієнт збирається поселитись), так і у відношенні додаткових послуг (телефонні переговори, харчування, транспортні послуги і ін.) і організувати обслуговування цих потреб.

В обов’язки адміністратора готелю входить також ведення документації і рахунків. У кінці зміни адміністратор складає звіт про роботу, про готівкові і безготівкові розрахунки, проведені за зміну.

Gotelne_obslugovuvДля того, щоб стати адміністратором готелю, працівник має проявити гарні організаційні здібності, вміння безконфліктно спілкуватися з клієнтами і колегами. Його професійна кар’єра може виглядати наступним чином:

1) покоївка або портьє,

2) адміністратор,

3) начальник зміни адміністраторів.

4) завідуючий корпусом або управляючий готелем, власник готелю.

У професіонала високого класу існує можливість відкрити свою справу.

На сьогодні у зв’язку з розвитком готельного бізнесу, розширенням мережі готелів у містах виникає відчутна потреба у спеціалістах готельного обслуговування, а зі зростанням міжнародних відносин України і збільшенням кількості іноземних туристів спостерігається ріст вимог до якості роботи фахівців готельного бізнесу.

 

Студенти спеціальності “Готельне обслуговування” вивчають загальноекономічні дисципліни: економіка підприємств, фінанси підприємств, бухгалтерський облік, основи підприємницької діяльності, основи менеджменту, маркетингу і фахові дисципліни: організація і технологія обслуговування в готелях, естетичне оформлення готелів, санітарія і гігієна в підприємствах готельного типу, будівлі і обладнання готелів, організація і обслуговування в закладах ресторанного типу, інформаційні системи в готельному господарстві, професійний етикет, мистецтво вербального спілкування.

 Студенти спеціальності “Готельне обслуговування” проходять виробничу практику у готелях і готельних комплексах міста і області, зокрема, у готелях "Мир", "Марлен", "Софія" та ін. Під час навальної практики у коледжі студенти оволодівають практичними навичками і вміннями кваліфікації молодшого спеціаліста. По закінченні навчання отримують свідоцтва робітничих професій “покоївка” і “портьє”.

Випускники спеціальності “Готельне обслуговування” можуть обіймати наступні посади:

- завідувач поверхом готелю;

- черговий по поверху,

- керівник туристичної групи,

- організатор подорожей (екскурсій);

- агент з організації туризму,

- адміністратор;

- адміністратор чергового;

- портьє;

- помічник менеджера.

 

Матеріально-технічне забезпечення навчального процесу студентів готельного обслуговування:

  • електронна бібліотека;
  • фахова відеотека;
  • тематичні презентації лекційного та практичного матеріалу;
  • навчальні кабінети;
  • комп'ютерний центр.

 

 



Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Розробник Назаров А.Л. Joomla!. Designed by: internet hosting company value hosting Valid XHTML and CSS.